28 December 2010

Terharu atas kepercayaan yang diberikan.

:::2011:::

"2011" kian menjengah kita semua. Bagi aku, penghujung 2010 membuatkan aku terharu krn diberi kepercayaan dan amanah yg begitu besar utk aku laksanakan. Genap setahun berada di Selatan tanah air, maka 2011 pula memerlukan aku bekerja lebih kuat demi melaksanakan amanah dan tanggungjawab yang diberikan. Terima kasih krn memberikan kepercayaan yang tinggi dan ruang utk diri ini belajar perkara yang baru dlm dunia pendidikan. Aku mengharapkan yang terbaik dari semua untuk terus bekerja bersama-sama seikhlas mungkin demi membangunkan 'anak-anak bangsa' yang dahagakan ilmu dr gurunya walaupun sekelumit cuma.

"Jadilah org yang lebih memperhatikan karektor daripada reputasi, kerana karektor adalah siapa anda sebenarnya, sedangkan reputasi ialah bagaimana orang lain berfikir tentang anda."-John Woden.

No comments:

Post a Comment