13 March 2011

Alan & Baby Arnab.

:::Alan & Arnab:::
Bukan main seronok lg anak bujang aku yg sorg nie membuli arnab uwannya ptg td..hehehe.
Reaksi dan suaranya membuatkan 'baby arnab tak duduk diam..hehehe...bukan main lg membelasah arnab uwan yea..Alan ..hehe..








Kelas Tambahan - 13hb032011(Ahad)

:::8:30pg hingga 12:30tgh:::
Selesai tugas dan tgjwb aku sbg guru kelas Bahasa Melayu utk murid2 tahun 6 Terbilang. Alhamdulillah bnyk perkara dpt dibincangkn pada pagi td. Aku berpuas hati dgn kerjasama yg diberikan walaupun terdapat 3 org murid yg tidak hadir. Moga2 kejayaan menanti kalian semua, cikgu doakan.



Aku Pitam.

:::Ujian kecilMU:::


Aku rasakan dunia ni btul2 gelap time aku pitam. Alhamdulillah slps pitam aku mampu bngun perlahan2 wpun diri ini rasa berat sgt. Dlm kepala ingat wife dan anak2 aku jer. Alhamdulillah, skrg aku bertambah sihat spt sediakala slps pitam tempoh hari dalam bilik air pada awal pagi. Myb keletihan myebabkan aku pitam. Tq Allah bg hambamu ini meneruskan perjuangan hidup yg masih panjang.

:::Pelbagai aktiviti:::
Aku mampu meneruskan hidup spt biasa kini. Pelbagai aktiviti kini mampu aku ikuti. Namun aku perlu menjaga kesihatan demi keluarga aku. Hidup ni umpama 'enjin keta'. Msti dijaga dan di'servis bila cukup masanya...huhuhu...ke enjin keta plak aku nie..hehehe.

:::Maulidur Rasul~12Mac2011:::
Aku dan Adam menghadiri majlis Maulidur Rasul yang telah diadakan di Bandar Sri Perani, Kota Tinggi. Alhamdulillah semuanya berjalan spt yg dirancang. Beberapa keping gmbr utk tatapan kalian semua.















12 March 2011

besday hero..10 & 11 hb 03 2011

:::Gelagat:::
Dah besar nie mcm2 gelagat btul hero2ku. Gelagat mrk berdua membuatkan aku dan isteriku gembira walaupun penat melayan kerenah mrk berdua. Mrk berdua dah mengerti utk sambutan ulangtahun kelahiran. Sempat gaklah aku 'snap beberapa keping gmbr mrk ketika memotong kek dan makan kek. Namun gmbr mrk sambut 'besday di DICC smlm blom dpt lg. Moga2 mrk berdua gembira menyambut bersama2 kwn yg lain hari ini.

"ayah...ayah...adam tiup"
"kwn nyanyi"


Adam menceritakan apa yg berlaku di taska hari ini. Tergambar keriangan diwajahnya menyambut 'besday bersama-sama kwnnya hari ini.










10hb 03 & 11hb 03...

:::Happy Besday:::
Tup...tup..tup ...dah besar rupanya dua org hero aku. Che Adham a.k.a ADAM berusia 3 tahun manakala Che Aqlan a.k.a ALAN berusia 1 tahun. Cepat betul masa berlalu. Alhamdulillah atas kurniaMU YA ALLAH.

Hoki Sekolah Menengah-03hb032011

:::Daerah Kota Tinggi & Pengerang:::

Selesai sudah kejohanan hoki sekolah2 menengah bagi Daerah Kota Tinggi & Pengerang yang berlangsung dgn jayanya tanpa sebarang insiden yang tidak diingini. Terima kasih di atas kerjasama semua. 21 perlawanan bermula pada pukul 9:00am hingga 7:00pm.