13 March 2011

Aku Pitam.

:::Ujian kecilMU:::


Aku rasakan dunia ni btul2 gelap time aku pitam. Alhamdulillah slps pitam aku mampu bngun perlahan2 wpun diri ini rasa berat sgt. Dlm kepala ingat wife dan anak2 aku jer. Alhamdulillah, skrg aku bertambah sihat spt sediakala slps pitam tempoh hari dalam bilik air pada awal pagi. Myb keletihan myebabkan aku pitam. Tq Allah bg hambamu ini meneruskan perjuangan hidup yg masih panjang.

:::Pelbagai aktiviti:::
Aku mampu meneruskan hidup spt biasa kini. Pelbagai aktiviti kini mampu aku ikuti. Namun aku perlu menjaga kesihatan demi keluarga aku. Hidup ni umpama 'enjin keta'. Msti dijaga dan di'servis bila cukup masanya...huhuhu...ke enjin keta plak aku nie..hehehe.

:::Maulidur Rasul~12Mac2011:::
Aku dan Adam menghadiri majlis Maulidur Rasul yang telah diadakan di Bandar Sri Perani, Kota Tinggi. Alhamdulillah semuanya berjalan spt yg dirancang. Beberapa keping gmbr utk tatapan kalian semua.















2 comments:

  1. Sure takde apa2 nie? Jaga kesihatan. Makan supplement..B Complex ke..

    ReplyDelete
  2. minta2 pun mcm tu lah kak wynn, insyaAllah akan jaga kshtn.tq kak wynn..

    ReplyDelete